ÇARŞIYIZ Biz ÇARŞI,

Konusu 'Beşiktaş Multimedya' bölümündedir ve kralçarşı tarafından 6 Nisan 2008 başlatılmıştır.

  1. [​IMG]
    [​IMG]

    ,
    ...!!!


    Semtimiz erkek semti aşık eder herkesi,
    Üzerimden eksilmesin bayrağımın gölgesi,
    İşte biz kötü günde hep omuz omuzayız,
    Övünmek gibi olmasın biz KARAKARTALLIYIZ...!!!


    Ne Para Ne Manita Nede Araba,
    Çokda Umrumda Bu Dünya,
    Duysun Alem Böyle Aşkı,
    Bu Alemde Kral ÇARŞI !!!


    Şekil için atkı polar yapmaz ÇARŞI
    Rakip takım atkısını takmaz ÇARŞI
    Para için falan filan yapmaz ÇARŞI
    Yasa masa kural mural takmaz ÇARŞI
    Aşkı için ölümlerden kaçmaz ÇARŞI
    Doğru bildiği yollardan sapmaz ÇARŞI
    BEŞİKTAŞTAN başkasına tapmaz ÇARŞI
    Padişahım sen çok yaşa yapmaz ÇARŞI
    Özgürlükçü demokratik ruhtur ÇARŞI
    İyi okuyun ulan BUDUR ÇARŞI !!!


    Yıllarca Kahrolsak Dertten Kederden
    Bilsekki Kellemiz Kopar Bedenden
    Aşkımız Harbiden Hemde Derinden
    Asla Vazgeçmeyiz BEŞİKTAŞ Senden...!!!


    BEŞİKTAŞLI Olmanın Verdiği Gurur
    Kalbimizin En Derin Yerinde Durur
    Adakat Üzüntü Mutluluk Onur
    SİYAH BEYAZ Hayatın Gerçeği Budur...!!!


    Bu Sevda Bitmez Vazgeçilmez
    İsteyene Gider Hiç Farketmez



    Bu Alemde ÇARŞI Herkese KArşı
    Allah Affeder ÇARŞI Affetmez !!!




    B en seninle büyüdüm
    E llerim ellerinde yürüdüm rüyalarımda
    Ş arkılar söyledim senin için
    İ lk renklerimdin sen benim
    K albimdesin her zaman
    T aaaa ki ölenedek
    Aaşkın en büyüğü sensin başkası yalan
    Ş u anda okuyan bilsinki beşiktaşlı
    olmak bir ayrıcalıktır...



    ...::: BİZ SEVİNMEK İÇİN SEVMEDİK :::...
  2. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    güzel paylaşım tşk




    Ne Para Ne Manita Nede Araba,
    Çokda Umrumda Bu Dünya,
    Duysun Alem Böyle Aşkı,
    Bu Alemde Kral ÇARŞI !!!
  3. bjk1903carsi

    bjk1903carsi Harbi Beşiktaşlı

    dostum klavyene saglık fare dert gormesın elınede saglık guzel paylaşım:D
  4. makif

    makif Arkantos

    eline sağlık arkadaşım.
  5. kralex

    kralex Yönetici

    sen daha dün fenerliydin şimdi bjkli olmuşsun 2 ay sonrada gs li mi olacaksın
  6. söz bizde beste bizde taklit yok bizde mevzuda takmıyoruz geri viteste....
  7. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    :brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv::brv:helal
  8. hirsizlik kİmde??
  9. Bizde olmadığı kesin :D
  10. eskisi-gibi-değilim

    eskisi-gibi-değilim istila etme İSTİFA ET..!

    aynen öyle
  11. XİLAX

    XİLAX HaRbİ KıZ

    SeniN için yAnan hEr meşaLe bEnim gençLigimin Güneşidİr...

    beşiktAŞK.! çArşı uLan !!
    Son düzenleme moderatör tarafından: 24 Mart 2012
  12. eskisi-gibi-değilim

    eskisi-gibi-değilim istila etme İSTİFA ET..!

    isim soruyo ehehehehe neyse fazla uzatmaya gerek yok mehmet ali birand bile kimin nee olduğunu biliyo
  13. xisyankarx

    xisyankarx !!!.isyankar.!!!

    yakışan bu işte en büyük tür siyah beyaz açık renklere gerek yok hak eden alır ve herkez birgün beşiktaşlı olurrrrrrr