HarbiForum  

D vitamini, kanser riskini azaltıyor

Sağlık Merkezi bölümde D vitamini, kanser riskini azaltıyor konusu, ATLANTA - ABD'de yapılan bir çalışma, normal dozlarda alınan D vitamininin, pankreas kanseri riskini yüzde 43 azalttığını ortaya koydu. Ayrıntıları,
HarbiForum > Yaşam > Sağlık Merkezi

Kayıt ol Arama Bugünki Mesajlar
27.07.07, 13:27   #1
D vitamini, kanser riskini azaltıyor

ATLANTA - ABD'de yapılan bir çalışma, normal dozlarda alınan D vitamininin, pankreas kanseri riskini yüzde 43 azalttığını ortaya koydu.

Ayrıntıları, ''Cancer Epidemiology Biomarkers & Prevention'' adlı tıp dergisinin Eylül sayısında çıkacak olan çalışmaya göre, 450 IU olan standart dozda D vitamini alımının, pankreas kanserini büyük bir oranda azalttığı gözlenirken, 150-300 IU ise, yüzde 22 düzeyinde azaltıyor.

American Cancer Society'den Dr. Len Lichtenfeld yaptığı açıklamada, D vitamininin pankreas kanserinin önlenmesindeki önemli rolünün kendilerini çok şaşırttığını belirtti. D vitamininin ''colorectal'' ve ''göğüs'' kanserlerine karşı da etkili olduğu daha önce ortaya konmuştu.
 
Cevap Yaz


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Kanser çeşitleri kanser tedavisi akciğer kanseri mesane kanseri SaMeT46 Kanser & Tedavisi 0 30.05.09 09:29
Süt, kemiklerin kırılma riskini azaltıyor ibiramcan Sağlık Merkezi 0 18.06.08 11:08
Kablosuz İnternet Kanser Riskini Artırıyor kralex Sağlık Merkezi 0 08.05.08 01:35
cikolata kanser riskini azaltıyor green_eyes Sağlık Merkezi 0 19.08.07 15:55
ssüt içmek kanser riskini azaltıyor green_eyes Sağlık Merkezi 2 11.07.07 12:13


Forum Zaman Ayarları GMT +2 olarak ayarlanmıştır.
Şu Anki Saat: 17:06 .


Powered by vBulletin® Version 3.8.5
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.3.2